czwartek, 7 kwietnia 2016

Największe rozczarowanie...

Uwielbiam książki z serii THE WALKING DEAD, dlatego cieszyłem się kiedy zakupiłem kolejną  z nich -
"Droga do Woodbury".


Źródło: https://www.google.pl/search?q=the+walking+dead&espv=2&biw=1280&bih=826&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiQmPLwu_zLAhUEliwKHWucAI8Q_AUIBygC#q=the+walking+dead&tbm=isch&tbs=sur:fc&imgrc=yOV_EH3dSnSBXM%3A

 Kiedy skończyłem czytać tą książkę byłem rozczarowany . Pewnie jesteście ciekawi do czego mogę się "przyczepić" ?!
Są to trzy wątki, które mnie się nie podobają:
- wątek miłosny 
-śmierć najlepszego bohatera w połowie książki
-brak zagrożenia ze strony Zoombie

Źródło: https://www.google.pl/search?q=the+walking+dead&espv=2&biw=1280&bih=826&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiQmPLwu_zLAhUEliwKHWucAI8Q_AUIBygC#q=the+walking+dead&tbm=isch&tbs=sur:fc&imgrc=Zo2_gy6smwNtoM%3A

Książka na początku zapowiadała się nieźle, ale w drugiej części książki opisano nudne zwyczajne życie, Zobmbie nie atakowały, wszyscy bohaterowie byli bezpieczni. Jednym słowem NUDA.  

 KĆ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz