piątek, 27 listopada 2015

"Hobbit, czyli tam i z powrotem"



Ostatnio przeczytałem książkę Johna Ronalda Reuela Tolkiena pod tytułem: ,,Hobbit, czyli tam i z powrotem". Pamiętam, że od małego interesuję się książkami fantasy, więc stało się oczywistym że po nią sięgnąłem. Opowiada ona o zamożnym Hobbicie zwanym Bilbo Baggins, który spokojnie mieszkał w swoim domu. Pewnego dnia ktoś zapukał do niego drzwi, okazało się że to był czarodziej o imieniu Gandalf, który zaproponował Bilbo'wi niebezpieczną przygodę...
Dzięki tej książce zrozumiałem co to znaczy troszczyć się o przyjaciół oraz co to znaczy odwaga. Czytając tę książkę wyruszyłem wraz z Bilbem i resztą drużyny w podróż, ba w niezwykłą podróż. Przeczytałem tę książkę 3 razy i za każdym razem odkrywam w niej coś nowego: wspólny cel, braterstwo i przygoda.

Źródło obrazka: http://musictothepeople.pl/wp-content/uploads/2014/12/Hobbit.jpeg



Polecam tą książkę serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz